jeudi 20 janvier 2011

Version roumaine de mon livre

N-am fugit...am mers incet!: Click pentru marire
Mareste imaginea

Mihai Băbeanu

N-am fugit...am mers incet!

http://www.paideia.ro/noutati/n-am-fugit-.am-mers-incet.html


Pret (bucata): RON 17.00


Un om în faţa dosarelor Securităţii este punctul de plecare al acestei cărţi. Asta permite un retur către ţara de origine şi constituie un pretext pentru evocarea unui trecut nu prea îndepărtat, dar uneori, uitat. Autorul preferă o viziune ironică evitând dramatismul şi încrâncenarea.
 
Mihai Băbeanu s-a născut în 1942, a părăsit România în 1973 stabilindu-se finalmente în Franţa.
Actualmente pensionar, s-a aplecat asupra trecutului său, care ar putea interesa generaţia sa, dar şi pe cei mai tineri.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire